Wednesday, February 16, 2011

Doa Seorang Wanita


I may never be good enough for you,but i will always be the best for someone who deserves me.. from Jan 2010 till Jan 2011, u give me happiness , joy..u are my sunshine..u are my sources of happiness..u are my applepie dear. i love u, truly.. deep inside my heart, i want u to be wanting me like i do..
awak, sepanjang awak dengan saya, saya suka perangai awak yang sengal, spontan, cool dan sabar dengan sy yg childish when comes to the point awk dan sy.. even sy sebenarnya cukup matured bila dengan orang laen.. awak sangat suka gelak, buat sy ketawa.. i love your smile.. u make me comfort being by your side..
i love listening to your sweet singing 'baik-baik sayang' and 'dear god' and so on.... i admit that i’m the one who always remember our memories..
til now, saya still sayang kan awak.. i cried a lot cause i lost my sunshine..u said that u won’t treat me this special if u r just playing around with me.. that's why I keep asking you in first 3 days after that day... saya nak tau..tapi entah la.. simpan je la eh.. biar la jadi rahsia awak :)
cukup la saya menangis selama ni.. from now on, saya berusaha tak nak menangis lagi sebab awak.. terima kasih atas semua memories..saya doa kan awak bahagia di samping dia or someone else yang awak rasa akan lebih sayangkan awak drpd sy.. :)
there’s no point in holding on to something that will never be yours.. that’s why today, i’m letting him go.. slowly..  i know I can do it, sooner or later :)


sekarang sy tawu, dalam hidup sy, sy cume perlukan lelaki yang sygkan sy seadanya. paling penting, sy nak seorang yang akan melengkapkan semua kekurangan sy, yg akan membantu sy mendekatkan lagi diri kepada Allah, yang boleh mendidik sy menjadi seorang wanita yang sempurna di mataNya, yang boleh mengimamkan solat jemaah bersama sy dan anak-anak kelak.  insya allah.

No comments:

Post a Comment