Sunday, December 22, 2013

Herbal Blend : Losyen Ajaib Shaklee


Assalamualaikum semua. 


Mari berkenalan dengan herbal blend daripada Shaklee. saya sendiri berminat nak cuba lepas cari info kat blog and fb yang losyen/krim Herbal Blend (HB) ni sangat bagus. Kebetulan saya memang ada masalah tumit kaki merekah. terjumpa pulak testi yang cakap dengan amalkan HB + ZINC  tumit kaki dah kurang merekah. Saya baru cuba 2 minggu tapi selalu pulak terlupa nak pakai so kira baru lagi lah cuba. nanti saya akan kongsi kat sini effect dia ye :) 





Krim yang best sangat daripada Shaklee ni dingin dan tak berminyak. diperbuat daripada bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary. jangan risaukan kesan sampingan sebab ia adalah 100% organic, steroid-free dan paraben-free dan sangat sesuai untuk orang yang berkulit sensitive. 

Antara kegunaan Herbal Blend ialah :



1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga



2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah

3. Ubat luka / lecur

4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu

5. Menghilangkan parut



6. Ruam pada bayi

7. Losyen harian
-yang ni saya selalu buat sebab kerja dalam aircond dari pagi sampai petang kulit tangan jadi kasar dan kering. So raba-raba handbag pakai dan memang tak melekit dan berminyak lagi la tak.

Kat sini saya kongsikan testimoni daripada pengguna-pengguna yang buat saya berminat nak try HB ni:

Pic credited to http://www.leonora-style.com/
Till then have a nice day.


Sesiapa yg berminat untuk try losyen ajaib boleh hubungi saya. Pilihan di tangan anda. Harga yang pasti lebih murah dan diskaun istimewa menanti pembaca blog ni. 


Aliza~SID 971689
CALL/SMS/WHATSAPP 0145340945
EMAIL : alizanor197@gmail.com
COD and SELF-COLLECT at KOTA BHARU (KBMALL), KUBANG KERIAN (HUSM) AND BACHOK


    No comments:

    Post a Comment