Friday, October 7, 2011

Ulang Tahun

Assalamualaikum w.b.t

Sengaja aku buat entry ni sekarang, walaupun sepatutnya ulang tahun yang betul-betul genap setahun 10 October nanti tapi aku takut nanti aku menulis dalam keadaan tak waras sangat. nanti yang baca pun jadi lebih kurang^_^


since 10/10/10 aku macam fobia dengan tarikh lawa camtu sebab tarikh tula arwah ayah kembali ke rahmatullah. even kat sini sepatutnya 11/10/2010 tapi stated dekat sijil kematian arwah, 10/10/10. sekali je aku pernah tengok sijil mati arwah ayah lepas tu aku suruh mak simpan tempat aku takkan jumpa lagi dah. seems like aku tak boleh terima kenyataan kan.? tapi, sebenarnya tidak. aku fully aware dah aku sekarang ni anak yatim tapi aku tetap anak mak dan ayah aku.

tapi since raya hari tu aku wonder pasal something. betul ke orang yang dah meninggal selalu tertunggu-tunggu orang datang melawat dia di kubur.? ampunkan kami ayah -_____- kalau betul, sebab kami belum berkesempatan menziarahi ayah di sana. semoga salam ampun dan maaf yang kami kirimkan dan kunjungan pak cik yusuf ke sana mengurangkan penantian ayah. 


ya Allah jadikanlah aku anak yang solehah supaya aku boleh meminta keampunan bagi kedua orang tuaku dan memberi syurga kepada kedua ibubapaku.


 




8 comments:

  1. DOA..INSYAALLAH KAMU SAMPAI JUGA DI PUSARA AYAH NNTI

    ReplyDelete
  2. sedekahkan setiap ayat2 quran yang kita baca untuk arwah.. insyaAllah sampai pahalanya.. dari jauh pn blh doa.. insyaAllah ada masa, ziarah arwah k.. sampaikan salam buat arwah nnt.. moga dia tenang di sana..amiiiin!

    ReplyDelete
  3. yan insya Allah thanks yan..tp xterjawab lg, betul ke arwah akan tertunggu-tunggu ore mari melawat dia.?

    ReplyDelete
  4. yep slalunye cmtuh.ayh eyka pon da lme xde tp eyka mmg jrg pegi mlwt kubur die even dkt je ngn uma..mak slalu ckp 'g la kubur abah.die msti ttggu ko dtg tgk die'.huk3 cdey =(

    ReplyDelete
  5. dari jauh pn boleh sedekah ayat quran ly. yg penting ikhlaskan hati, selalu doa utk arwah ayh mu. Allah kan Maha mendengar, InsyaAllah akan sampai pd arwah amin..

    ReplyDelete
  6. pairing!

    KEEP PRAYING :)

    DOA ITU WIRELESS FREE BEB :))

    ReplyDelete
  7. thanks semua :) appreciate the moments when you all still have them, we can call ayah mak when they are still around :)

    ReplyDelete