Wednesday, May 11, 2011

Kesian


kesian, asal sedih je aku cari 'dia'. bukan aku sengaja, tapi aku rasa 'dia' je yang paling paham aku dan paling boleh simpan rahsia *eh.? biar betul.

aku bukan jenis yang sedih je memanjang tapi dah lumrah, kadang ada la time pasang, time surut, time bulan kembang eh mengambang. lagi-lagi aku ni perempuan tapi to be honest, aku rasa fortunate jugak sebab aku takde pun experience period pain sampai mood swing tak tentu pasal. selalu aku swing tu takde kaitan dengan ape-ape. aku sniri ada problem dengan perasaan aku. simpler said, jiwa kacau heheheee. ni panggil bukak pekung di dada sniri ni :)


and dia kat atas referred to this pity blog. aku pon tak paham asal nak tulis je jadi haaa, dia mai dahhh. sebenarnya pagi tengahari malam aku sekarang ni aku happy je, busy jadi bercucuk tanam anggur hahaha 


sebenarnya sekarang aku rasa hidup aku dah complete. bukan lah nak kata semua perfect, terletak elok tapi camtu la. jenis aku manusia bersyukur kot, apa yang Tuhan kasi tula yang aku suka dan cepat-cepat tadah tangan alhamdulilah. mungkin aku patut beringat jugak, dugaan kesenangan ni lagi bahaya daripada dugaan musibah dan susah. at least kalau susah kita akan study balik, apa salah kita. macam akak aku selalu cakap, dugaan ni senang je nak clarify dia. kalau bukan ALLAH nak uji, balasan Allah MUNGKIN.....tak kira dugaan nikmat atau musibah. 

renung-renungkan dan selamat beramal. :)

P/s : am I'd grown older before I'm supposed to be when this day seems nothing to me.?? bye bye 20, I'm now 21.

No comments:

Post a Comment