Tuesday, December 10, 2013

WELCOME BACK ALIZA (MYSELF) SHAKLEE DISTRIBUTOR

Assalamualaikum semua...


Dah lama tak bukak blog ni, setahun lebih mungkin. Dari zaman hingusan mula-mula kenal blogspot, anak dara di universiti dan sekarang kembali dengan status isteri :). Alhamdulillah Allah sampaikan saya kepada jodoh saya dengan cara yang paling tak disangka-sangka. 


Tapi kali ni bukan untuk main-main ye. Sebab sekarang saya ada moto and visi yang besar iaitu SHAKLEE. Story saya dengan Shaklee start sebelum kahwin. Biasala persiapan nak kahwin  kena cover daripada dalaman dan luaran. Gelabah punyala masa tu siap down serabut fikir masalah diri tak sempurna. Sampai la jumpa dengan Shaklee and alhamdulillah dengan izinNya masalah saya bertambah okay :)


Jujur, masalah saya ialah keputihan dan irregular menstual cycle. Skin pun perasan muda remaja pulak asyik naik jerawat. Risau, nak kahwin ni malu la segan la dengan bakal suami. So saya dicadangkan untuk ambik Alfalfa, GLA dan ESP. 


Tapi masa tu student lagi ini je yang mampu beli dulu. Ni pun share dengan member. Lepas rasa okay dan yakin takde effect buruk lepas 2 minggu makan baru la pergi cari balik GLA. 


Tapi mengada-ngada cakap nak lost some weight pulak before kahwin. So dicadangkan jugak ambik Lecithin (jujur not working on me untuk kurus sebab tengah bahagia sangat nak kahwin asyik makan je tapi effect dia pada lapisan lemak kat mata, dah berkurang banyak *tak terambil gambar sendiri untuk testi). 



Lepas sebulan dah nampak hasilnya (keputihan kurang, jerawat dan parut jerawat pudar, period on time) saya terus teruja untuk jadi ahli dan nak promote lagi Shaklee ni kat ramai orang since saya sendiri pun sangat berpuas hati dengan hasilnya. Sekarang pun masih maintain guna Shaklee dan istiqamah untuk guna insya Allah sebab supplement ni bukan macam ubat. Kesannya akan kita rasa tanpa sedar dan dengan penggunaan berterusan.Good news sekarang my family semua suka Shaklee. Start dengan saya bagi gift kat my mom, mother-in-law then diaorang sendiri nak beli and siap tanya lagi apa lagi yang sesuai.  


So, siapa berminat untuk cuba boleh call/whatsapp 0145340945 untuk mengetahui harga yang menarik dan istimewa daripada saya untuk pelanggan terawal daripada blog ni. 


Set yang ada dan sangat laris dan jimat :
1. Set untuk kurus #alfalfa #lecithin #omegaguard
2. Set kecantikan #vitaC #bcomplex #vitaE (trial set available)
3. Set kesuburan untuk suami isteri
4. Set hamil trimester pertama kedua dan seterusnya (trial set available)
5. Set berpantang (trial set available)
6. Set menyusu bajet dan intensive
7. Set asthma untuk kanak-kanak
8. Set anak bijak
9. *SET BERDASARKAN MASALAH DAN KEPERLUAN ANDA. 

SAYA BERSEDIA MEMBANTU UNTUK MENCADANGKAN PRODUK YG SESUAI MENGIKUT KEPERLUAN DAN BAJET ANDA. SELEBIHNYA KITA BERSERAH DAN BERDOA KEPADA ALLAH :) TAWAKKALTUALALLAH


Spot the difference.??
 Everyone said it was aura or seri pengantin since it was few days before my wed.but I just smile :)))

Okay. Thats all. Thanks for reading.

Sesiapa yg berminat boleh hubungi saya. Harga yang pasti lebih murah dan diskaun istimewa menanti pembaca blog ni.

Aliza~SID 971689
CALL/SMS/WHATSAPP 0145340945
EMAIL : alizanor197@gmail.com
COD and SELF-COLLECT at KOTA BHARU (KBMALL), KUBANG KERIAN (HUSM) AND BACHOK

No comments:

Post a Comment