Tuesday, December 10, 2013

ALFALFA (ALL-in-one) penawar

Assalamualaikum semua.


Jom berkenalan dengan alfalfa. Saya sendiri mula-mula berkenalan dengan alfalfa masa join Shaklee. dan paling saya suka dan jatuh cinta pun alfalfa. Tujuan saya masa ambil alfalfa adalah untuk masalah paling besar saya iaitu keputihan. So, mula-mula ambik makan 2 biji 2 kali sehari. 


Kesan dia untuk priority saya (*keputihan) saya dapat detect as soon as sebulan lebih. tapi kesan yang lagi cepat (sebulan) dan tanpa saya sendiri sedar, masalah saya yang selalu selesema pagi and bersin dah hilang. Kawan saya sendiri yang perasan dan tegur. Then baru saya cakap, haah kan. :) Bonus for me. Then, perasan jugak digestion system masa tu getting better. Natures call tiap-tiap pagi before class very natural and unforceful. Bonus lagi.


Alfalfa ni sangat kaya dengan vitamin dan mineral (vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. turut terkandung ialah mineral Kalsium, magnesium, kalium, fosforus dan zat besi. Alfalfa bermanfaat dan membantu dalam penyarapan protein dalam badan kita dan turut bertindak sebagai pembersih darah.

Okay tu cerita saya. Jom tengok lagi kelebihan Alfalfa.


1.melegakan sakit sendi dan belakang
2.menghilangkan kelesuan dan tekanan
3.memberi kelegaan semasa haid.
4.mengurang allergi dan ekzema (penawar resdung)
5. mengurangkan asthma
6. mencuci usus dan membuang toksik dalam badan dengan menyingkirkan toksik melalui pembaikan sistem pencernaan
7. mencuci buah pinggang dan merawat urinary tract infection (kencing kotor)
8. meneutralkan asid dalam badan.
9. merawat keputihan dan masalah dalaman wanita
10.membesar dan menegangkan payudara (sesuai untuk wanita)
11. terkenal dengan gelaran kacip fatimah untuk wanita (membantu keintiman suami isteri)
12.memulihkan urat kembang selepas bersalin
13. membuang angin dalam badan
14. melegakan sembelit denagn membantu masalah penghadaman (mengandungi kadar fibre (serat) yg tinggi)
15. salah satu penggalak susu bagi ibu yg menyusukan bayi.
16. meningkatkan stamina seorang lelaki






 
Sesiapa yg berminat boleh hubungi saya. Harga yang pasti lebih murah dan diskaun istimewa menanti pembaca blog ni.

Aliza~SID 971689
CALL/SMS/WHATSAPP 0145340945
EMAIL : alizanor197@gmail.com
COD and SELF-COLLECT at KOTA BHARU (KBMALL) AND BACHOK

No comments:

Post a Comment