Friday, August 6, 2010

mari bergembira, lupakan yang lain :)


recently mood sgt baik sebab dapat shopping walaupun penat teramat dengan ala-ala office hour convex ni. imagine, 50 patients yg datang nak check hearing depa dengan kepakaran kami yang hanya seramai 6 orang.? okay, saya tak sanggup mengadap dan menggodek telinga anda semua tanpa rasa jemu dan bosan walaupun semuanya sangat menarik dengan aksesori segala bagai tu hahaha sebab tu la, balik pukul 5 petang terus pengsan tak sedarkan diri. tapi boleh pulak cepat-cepat bangun sebab bila malam boleh jalan-jalan, hooray.!

saya mengaku saya bukan seorang professional dan anda mungkin ragu, risau, bimbang dan segala macam lagi la rasa nak bagi saya check aset kiri kanan anda semua tu. sangat tak professional kan bila saya curi-curi keluar makan (sebab office hour tanpa lunch hour) saya ternampak orang yang saya check tadi siap tertayang sekali depa punya segala bagai kat dalam telinga yang sy nampak tadi .!

haha gelakkan diri sendiri yang tak boleh nak manage emosi dan penat yang tak pernah lagi face before this. huhuhu nanti story lagi. till then, take care all.










p/s:gadoh ngan sorang yang sangat baik dengan saya. tapi baik camtu kan daripada saya akan lebih susahkan dia dan tambah kelirukan dia lagi nanti lain masa? semoga awak bahagia. sekian.








    

5 comments:

  1. nampak dah ciri ciri seorg pro dlm diri elly =) hehe
    smoga berjaya dlm kerjaya nnti.
    quite interesting course =D

    p/s: bukan tak percaya yg tanak cek tuh, segan..hihi.kan nmpk yg ketul2 kn.. =p hee~~

    ReplyDelete
  2. senangkan hati setiap saat sebab itu tanda kesyukuran, wassalam.

    ReplyDelete
  3. akak dhiya~ ala, normal smua ketul2 tu....lagi byk lg sehat okay huhu s long s ximpacted kat TM...
    cewahh, pro ape....sy budak baru blajar :)

    pengumpul hikmah~terapi bila sedih atau frust ialah shopping.! huhu ;) syukur dapat apa hajat kita...

    ReplyDelete
  4. nok chek etep...lamo doh xbuat cari gali

    ReplyDelete
  5. meh aku tolong cari, tapi xmawu gali skali :)

    ReplyDelete