Wednesday, July 28, 2010

berkawan biar seribu, bercinta biar beberapa


hi all. aku penat sangat lately, tetiap malam keluar. tah hape-hape aku buat pun tak taw tapi thanks GOD dah nampak sedikit hasilnya plus hati yang semakin berbunga-bunga tak keruan macam teringin makan ikan haruan hahaha tibe-tibe kan. 
okay, ini lagi award daripada seorang kawan blogger baru aku iaitu dayat dan aku sangat touching sangat sebab aku kan baru lagi dalam arena blogging ni (macam arena of stars la pulak) tapi now rase dah ada ramai kawan baru dalam dunia blogging ni. siap add facebook lagi, thanks semua. aku approve terus kan kalau tengok sape-sape yang add and ada blog. kalau tak, sorry la dear, aku serik nak make friends ramai-ramai kat facebook if orang yang dikenali.
sekali lagi seperti tajuk di atas, berkawan biar 100, bercinta biar beberapa. paling penting kahwin nanti agak-agak lah. hahaha
1) Tag 15 blogger yang anda fikirkan olalala Tropika!
mak aihhh. ramainya. aku ada bape minit je lagi sebelum out. okay, 5 pon ok la kan.
ehh terlebih sudah. oakay, sape-sapa lagi nak award ni sila amik tanpa ragu dan takut dengan muka garang aku sebab aku dah bukak puasa tadi. takkan pasif sepasif hari ni lagi ye. huhu
2)Bagitau dekat chatbox diorang tentang award ni
yang ni nanti sebab pakai wifi ni time-time je shoutmix ni tak di block oleh wifi USM yang tercinta. sob3
3) nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri
kuat makan dan makan dan makan ulang sebanyak tujuh kali. macam ni lah tabiat saya yang gemuk dan akan terus berkembang selagi takde sapa nak belikan jus mate 5 hohoho.
kringgggggggg. wahhh masa betul-betul mencemburui aku. baru jap tadi jeling-jeling tengok jam pukul 8.59 tibe-tibe, aihhhh dah pukul 9.00. 

No comments:

Post a Comment